kampanie digital i 360

A hand facing down, forming a lightbulb symbol
The base of a lightbulb

Kampanie digitalowe oraz 360° to działania, które napędzają sprzedaż i rozpoznawalność. Prowadzimy je na wielu płaszczyznach, aby uzyskać jak najwyższe wyniki i jak najskuteczniej promować wybraną markę. W ramach kampanii prowadzimy działania afiliacyjne, audyty SEO, social media, a także tworzymy reklamy internetowe.

W ramach kampanii digitalowych promuje się daną markę poprzez wszystkie kanały online’owe. Tworzy się w tym celu Landing Page z czasowymi akcjami, które są wspierane przez grafiki reklamowe, umieszczane w social mediach, portalach oraz forach.

Kolejnym krokiem są działania afiliacyjne, które polegają na współpracy z innymi podmiotami, które w zamian za inne korzyści promują daną markę lub produkt. Idealnym przykładem takich działań są współprace z influencerami.

Niezbędnym elementem kampanii digitalowej jest przeprowadzenie audytu SEO, który wskaże, jakie błędy zostały popełnione przy pozycjonowaniu strony i co należy poprawić. Następnie w celu zwiększenia ruchu na stronie należy stworzyć newsletter, który będzie przypominał o istnieniu marki swoim klientom, a także informował o okazjach. Dodatkowo przydatne jest tworzenie blogów lub podcastów. Dzięki tym działaniom zwiększa się sprzedaż i rozpoznawalność marki, zbiera się bazę leadów i przede wszystkim zwiększa widoczność w Internecie.

Kampania 360° obejmuje wszystkie działania, jakie są podejmowane w przypadku kampanii digitalowych, jednak poszerza je także o kolejne. Zaliczają się do nich przede wszystkim przedsięwzięcia offline, np.: wiadomości SMS i MMS z informacją o promocjach, reklamy telewizyjne i radiowe, ulotki, billboardy.

Prowadzimy kompleksowe kampanie digitalowe i kampanie 360°. Obejmują one każdy element zwiększenia widoczności marki w Internecie oraz budują zaufanie klientów i społeczność wokół firmy.

Compass with chess pawns on top of it

zaufali nam

napisz do nas kontakt

A happy woman looking at her phone while drinking a coffee