Pliki zapewniające prawidłowe funkcjonowanie naszej strony tj. pliki przechowujące Twoją sesję oraz umożliwiające działanie i usprawniające działanie i usprawniające funkcjonowanie naszej strony.
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych oraz analizowania ruchu na naszej stronie. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny naszym partnerom z branży mediów społecznościowych, reklamy i analizy, którzy mogą łączyć je z innymi informacjami przekazanymi im przez użytkownika lub zebranymi w wyniku korzystania przez użytkownika z ich usług.
Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, dajemy Ci możliwość samodzielnego decydowania, na stosowanie których rodzajów plików cookies wyrażasz zgodę. Korzystanie z plików cookies wiąże się z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Masz prawo wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
Przechowuje stan zgody użytkownika na korzystanie z cookies dla bieżącej domeny.
Przechowuje identyfikator sesji użytkownika.
Pliki umożliwiające prowadzenie statystyk naszej strony.
Rejestruje unikalny identyfikator, który jest wykorzystywany do generowania danych statystycznych dotyczących sposobu korzystania z witryny przez odwiedzającego.
Pliki umożliwiające pozyskanie informacji o liczbie wizyt i źródłach ruchu na naszej stronie, w szczególności pliki wykorzystywane w ramach narzędzia Google Analytics.
Używane przez Google Analytics do zbierania danych o liczbie odwiedzin strony przez użytkownika, a także dat pierwszej i ostatniej wizyty.
zaufali nam
napisz do nas kontakt
social media
Jednym z najważniejszych środków komunikacji w XXI wieku są social media. Umożliwiają dotarcie zarówno do bardzo szerokiego grona odbiorców, jak i do sprecyzowanej grupy docelowej. Media społecznościowe pozwalają na bardzo bliski kontakt z klientem, a tym samym na budowanie swojego wizerunku oraz społeczności wokół marki.
Obecnie najważniejsze kanały do prowadzenia social media marketingu to Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube i TikTok. Chociaż charakter poszczególnych portali determinuje inną formę komunikatu, to jego treść musi być podobna, aby został dokładnie zapamiętany przez użytkowników mediów społecznościowych.
W przypadku prowadzenia kampanii na social mediach ważne jest stworzenie najpierw strategii działania. Należy uwzględnić, jakie kanały zostaną wykorzystane, częstotliwość komunikatów oraz charakter treści. Po ustaleniu tego trzeba zająć się przygotowaniem graficznych i filmowych materiałów, które zostaną użyte w kampanii i dostosować je do danego kanału komunikacyjnego. Bardzo dobrym rozwiązaniem do rozpropagowania kampanii jest nawiązanie współpracy z influencerami. Budują oni zaufanie oraz społeczność wokół marki.
Następnym ważnym elementem podczas kampanii jest odpowiednie moderowanie profili, aby profil danej marki był bezpiecznym miejscem do wypowiadania się społeczności.
Dodatkowo ważne jest, aby prowadzić monitoring profilu. Na przykład sprawdzać, jaki rodzaj kontentu jest najlepiej przyjmowany przez konsumentów, jaka grupa społeczna najchętniej obserwuje profil. Na podstawie takich danych można ulepszać jakość kontekstu i kierować go do grupy, dzięki której zbierze się większą społeczność.
Oferujemy prowadzenie kampanii reklamowych za pomocą social mediów. Prowadzimy liczne profile na różnych mediach społecznościowych. Najważniejsza dla nas jest wysoka jakość materiałów graficznych, dostosowanie kontentu do odpowiednich grup docelowych i szczegółowe rozpisanie strategii. Mamy w swoim dorobku także wiele współprac z influencerami.